dåre.

var in på siba.. tydligen så har xbox tillverkarna förlängt garanti på vissa fel som kan uppstå på xboxarna.. fick ett nummer som man ska ringa.. tydligen så hämtar de xboxet hemma hos oss, om det ska in på reparation... martin läste sig till när vi kom hem att vi har vår garanti kvar, tur det...

men det jobbiga är att vi får inte tag i dem.. ringt som en dåre. de säger "nummret kan inte nås från denna telefon".. på min mobil.. jag anar att åskan slog ner i nån mast någonstans.. kanalen rock klassiker är död på radion oxå.. kanske samma mast??

efter besöket på siba tog vi oss en snabbis in på IKEA.. där handlade vi det vita spjälsängsskyddet, och ett två-pack lackan, och såna där 10-pack "handdukar".. såna dära små som är bra att ha vid amning och flaskmatning.. så det som är kvar till sängen nu är sängkläder, sett ett super snyggt som jag ska köpa.. det finns på coop i birsta. svart och vitt rutigt, passar perfekt till sängen ;) sen så får man köpa nå mer när bäbisen kommer, nått färgigt. och så tror jag att vi har kvar sen martin var liten oxå, det är dock blått men det får duga som extra till en början... jaa, en sak till som vi kanske ska ha till sängen är såna där vyssanlull-tassar. kostar 250 kr och finns i svart, vitt och rosa tror jag.. vi ska ha svarta om vi ska ha sånna, eftersom sängen är svart...

nu ska jag se till så att det blir nån mat idag.. vi har köpt så vi ska steka hamburagre. men jag vill inte ha bröd så jag ska äta med potatissallad till, muma :) sen så har jonny's "senap" kommit med en hamburgedressing som vi ska testa. och så har vi lite mer tillbehör. kommer bli muma i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0