sovtider.

min son sover och sover.. var på affären förut med cindy och sen dess har han sovit.. först på balkongen men vid åtta drog jag in han i ett försök till att vakna. och nu klädde jag av han riktigt och lade han i sängen, och han sover.. jag hoppas verkligen att han vill sova inatt oxå. för jag orkar inte vara vaken en natt och roa han.. fast jag tror nog att han sover.. hans sovamiddag har gått och blivit så här sena på kvällen.. sen är han vaken till typ tolv då jag går och lägger mig.. så då får han ligga i sin säng och filosofera och till slut somna...

jag hörde ett host, så han kanske är på väg att vakna nu :) det hjälps inte direkt med att väcka han heller. väkte han igår vid halv åtta när mamma var här och han somnade när hon gick igen..

nu är han nog vaken... ska ta och göra mat till han. sen är det pyamasdax för han..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0