lite svar.

som jag förstod den här tjejen så kan jag söka föräldrapenning nu, för att det ska behandlas vilken peng man ska få... men jag får inga pengar innan den är född.. jag skulle be att få nå mödraintyg eller vad det hette hos barnmorskan... och med tanke på att det är VÄLDIGT många som inte fått pengar sen i augusti, så känns det som att man vill söka nu.. och jag ligger i riskzonen med att hamna på skrivbordet... det kommer väl ändå ligga avvaktande tills den dagen filuren tittar ut, och då komplettera med saker kanske... jag menar den tjejen borde veta vad hon pratar om eftersom hon jobbar med detta.... fast jag har ingen erfarenhet, så jag får gå på vad alla säger och mixa allt ihopa...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej.. grattis förresten..v ad kul att du oxå ska ha en liten bebbe :) Tror inte det är någon panik ännu, jag har inte haft några problem när jag sökt.. och då har jag inte sökt så tidigt ... sköt om dig och bebisen



KRAM ULRIKA

2009-02-27 @ 13:22:33
URL: http://ulrikajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0