Ängrarna.

Glömde säga en sak som han från nomor sa.. att ängrarna kommer att komma fram nu.. och det var bara att dammsuga upp de, och man fick upp alla om man dammsugade en extra gång... fast det tycker jag beror på HUR man dammsuger.... men men

och så sa han att om de inte var borta om tre veckor skulle jag ringa så kom de igen.... fast orkar man allt stök med katterna igen?? hoppas att de försvinner nu..

och så kommer dessa djur utifrån.. jag trodde de bodde i mellanväggarna överallt eller nått sånt.. så det är alltså nått man släppar hem och sprider sig hemma.. konstigt

och så sa han när jag skurar så ska jag lämna en sån här bit från listen.. och en sån här bit är typ en decimeter.. jag tror jag inte kommer att skura alls, vill inte att det ska försvinna... men dammsuga måste göras..

Och det hette inte pälsänglar som jag trodde utan pälsängrar.. det är i kryssat rutan med ängrar.... fast det låter typ lika.. de har ju alltid sagt när de ringt.. - jaa, jag ringer angående änglarna (som jag uppfattade det) ... och tänk vad fint det låter nu då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0