bad.

blev bad idag på berga. mysigt.. så föräldrautbildningen missade jag, men jag ville inte skippa badet.. det finns tydligen risk för regn imorgon, så man måste passa på :)

sen så tror jag att jag lovade martin att vi ska vara i gamel lägenheten hela dagen imorgon. plocka ihop det sista och börja städa.. suck... men men.. så det blir morgondagen det. själv vill jag på ica maxi och handla och göra nått annat roligt.. liksom städa, hallå det är inge kul.... så jag hoppas att martin gör super god mat till mig imorgon ;) annars är det inte värt det.....

nu på kvällen var jag hos syster, de ska gå ut på gatufesten. eller befinna sig utanför området.. men jag kände att jag orkar inte. ska ta en macka nu för magen är hungrig. sen tror jag att det typ blir sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0