helger.

ojj, vad mycket det kommer att hända helgerna framöver...

  • nästa helg, är det farmor som fyller år på fredagen.. och lördagens händelser längtar jag till likaså martin... då ska vi nämligen till stockholm på inflyttningsfest :) kommer hem på söndagen igen..

  • helgen efter det (6-9 aug) så är det drakbåtsfestivalen.. och även den 6 aug har jag kryddparty, lite dumt planerat av mig men jag behöver kryddor!! tänkte ha ett till kryddparty till vintern igen, då är det väl dax igen att fylla på förrådet ;)

  • och ytterligare en helg på det (14-16 aug) är det selånger marknaden.. då ska jag som alltid shopa strumpor, kokosbollar och kanske en rem eller två ;) få se om man hittar några roliga bäbissaker där oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0