imorgon.

ställt klockan tills imorgon.. fast jag har en känsla av att vi kommer nog snarare att åka vid ett istället för tolv.. men tolv ska jag vara klar.. sedan komemr min dag att spenderas i skogarna och fira farmor.. jag funderar på om jag ska stoppa ner badkläder eller inte.. de får ju plats i handväskan :) men då ingen handduk, men det bör man få låna i skogen....

kommer väl hem vid sju eller nått.. så HELA dagen kommer att spenderas där, suck... sedan är det bara hem och ner till mamma för att låna en väska så jag kan packa... alla våra väskor är det böcker i, och jag kan inte packa upp dem förrän den andra bokhyllan är uppskruvad. vilket kommer ske när vi kommit i ordning lite mer.... så då ska jag helt enkelt låna en väska av mamma.. behöver inte mycket ner. en nässesär (stavas?) med badrumssaker i. som till mesta kommer vara mina saker.. behöver liksom inga duchgrejer. så det är bara "upp frächnings saker" som behövs.. jag ska packa ner kläder som jag ska ha på festen, vill inte åka med de ner.. tänkte då ha mjukisbyxor av nått slag på resan, och nå leggings och nått på festen.... det är det som kommer få vara i väskan.... sen så tillkommer det en påse med madrass och pump.. och jag tror det får bli IKEA-påsen för sängkläder, måste ha med täcket och så.... och sen så kommer det väl att bli x-antal påsar till martins allt dricka........ det är inte lite har jag insett. och så lär han vilja ha med allt oxå, vilket är väldigt onödigt... men men, han gör som han vill...

sen imorgon blir det en tidig kväll.. har fortfarande ingen aning om när vi åker på lördag... man ska helt enkelt inte låta killar planera.... allt tar sån tid då! har tjatat på martin om att ringa och kolla när vi ska vara på festen, så vi kan planera lite.. men händer det nått, näääää.... och så ska vi inte åka vår bil heller, så det är en till med och ska planera. och där brister det oxå i komunikationen känns det som.. men men, jag är tyst och åker med känns det som....

nu blir det kvällsfika och sedan sängen. måste försöka vrida mitt dygn några timmar.. ska upp imorgon och på lördag ska vi upp ännu tidigare. fast då kan jag sova i bilen oxå, vilket jag är expert på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0