klagomur.

nu ska vi klaga lite....

  • börjar bli lite smått less på denna halsbränna... är värst när magen är "tom". typ när det är dax att ta nått att äta.. fast det kommer mer stötvis och bränner till ett tag. sen försvinner det för att senare komma tillbaka... har tabletter men de räcker bara i en halv timme och de har jag tänkt att använda när det är sovdax och än så länge har jag inga problem med halsbrännan när jag ska sova... lite dumt att ta en tablett för att en halv timme senare ta en igen, onödigt tycker jag.....

  • ont PÅ fötterna har jag oxå.. känns som blåmärken när man tar fast det är inga där.. det är väl allt vatten troligtvis. svullnaden har lagt sig lite i alla fall och är inte så extrem som för en vecka sen... och hur jag vet att det är vatten beror på att det fortfarande är vitt på huden efter man tryckt lite lätt, mamma som lärt mig...

  • händerna är oxå mupp. fast det börjar bli bättre... svårt att böja fingrarana.. hänger säkert oxå ihop med vattnet i kroppen...

  • och sist men absolut inte minst.. käken... har haft ont bra länge i den. och det lustiga är att det var bara där en dag när jag vaknade.. vissa dagar känns det typ ingenting och vissa dagar gör det väldigt ont.. då kan man knappt bita känns det som.. ett tag trodde jag att den sista visdomstanden skulle kika upp men så är inte fallet. fast det kan säkert vara den som spökar ändå, fast den senare tiden så har det gjort ont på andra sidan käkbenet... men men, det försvinner nog snart.. egentligen borde man väl kolla upp det men jag står hellre ut än att kosta på massa pengar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0