svullen.

hjälp vad mina fötter sväller. nu till och med fotlederna.. jag har fått värsta konstiga vecket på fotlederna pga att jag är svullen... men jag tycker det är lite konstigt för nu är det inte lika varmt ute och då borde jag svälla mindre.. men tydligen inte... känns lite konstigt att gå på fötterna när fotlederna oxå är svullna, det strammar åt och har sig.... men men. undra om detta hänger ihop med att vi städar gamla lägenheten?? men jag gör typ inte ett dugg. blötter trasan till martin och kollar så han inte missar ställen.. idag damvippade jag lite oxå. och så måste jag diska lite grejer där borta, typ spisfiltret.. men det får bli ev imorgon....

men som sagt jag vill till birsta och kolla imorgon.. vi får se om jag får min vilja igenom.. martin börjar inte jobba förrän klockan nio imorgon, så vi hinner till birsta och städa lägenheten imorgon innan han börjar jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0