snark.

det påstås att det åska.. hmm.. jag hör ingenting. verkligen en bra lägenhet, ljud isolerad verkar det som ;)

och hjälp vad jag har sovit i natt.. efter furuvik igår så stannade vi i berga och badade. fast jag och tessan badade bara fötterna medan pojkarna tog ett dopp. sedan bestämde vi att vi skulle göra varmamackor. så vi åt varmamackor hos dem och såg på film.. kom hem för att sova vid halv tolv-tolv nått.. somande strax innan ett och vaknade när martin lade sig.. som för en gångsskull inte gick och lade sig klockan fyra utan halv två :) ... sedan sov jag till tolv idag. utan avbrott för att gå på toa, vilket är väldigt ovanligt....

martin påstår att jag snarkar.. han puttar och puttar mig när han går och lägger sig.. förr snarkade jag enbart om jag var förkyld och täppt men nu är det VARJE natt.. jag märker inget, joo att han puttar mig. vilket jag börjar bli less på.. det måste hänga på att det blir svårare att andas, att filuren trycker mot lungorna. det blir trångare och trångare.. men men, det får han ta att jag snarkar...

och kroppen idag. ajajaj.. på höger hand så når inte tummen lill fingret.. jag har ingen aning om vad som händer.. fast det är lite bättre nu motför när jag vaknade, då kunde jag knappt röra fingrarna.. helt enkelt så måste jag ha vatten i händerna oxå, och det i sin tur stramar när fingrarna böjs eller rörs.. har ingen aning men det är min teori...

idag har vi blivit bjuden till skatan, resturang&cafet de har där.. martins mamma bjuder :) har aldrig varit där så det ska bli lite spännande och så tror jag att martins lilla syster jobbar oxå... sen tror jag att det kanske blir birsta. ska köpa present, har halva hemma men som sagt det är halva presenten det... sen så vill martin plocka ur lägenheten, de små saker som är kvar. vilket han egentligen vill göra innan vi åker men jag inser nu att det hinner vi inte.. så det blir nog sen ikväll.. och så ska mamma komma och låna datorn ikväll när vi är hemma... det blev ganska mycket att göra idag ändå..

ska skriva om furuviksäventyret sen. och så ska jag ladda in bilderna från kameran, och se om det är nått roligt... men nu blir det packa upp nått spännande i lägenheten. måste leta efter min gravidbok och så delaren till atenutaget saknas... sen ska jag göra mig klar för att åka iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0