tråkigt.

har tråkigt, inte så ovanligt för att vara mig.. håller på att packa upp en kartong men det går bara trögt.. martin skulle vara hemma så skulle han få springa runt istället för mig.. det tar på krafterna, att var sak har sin plats... gäller bara att finna den braiga platsen först ;)

tänkte inte ha så mycket porslin uppe nu motför förra lägenheten.. alla mina katter ska upp men det är det enda, och nån grej till.. men allt ska ändå sorteras, suck.. det som tar tid här i världen...

få se om jag packar upp hela kartongen eller om det tar stopp. vilket det verkar som det gjort. men men. har startat i alla fall ;)

imorgon ska vi till birsta, hoppas jag på.. inte för att vi måste absolut dit men jag vill dit... martin måste på systemet innan lördag.. och jag fixade idag så jag kan hämta ut en babybox på babyproffsen. och då ska får man även med en blöjhink.. hade inte tänkt att skaffa en sån, det duger med en vanlig toasopkorg.. men nu är det gratis, så varför inte? även så fick man köpa refill till rabetterat pris. vilket jag tänkte göra. lika bra, det kommer gå åt...

sen ska man med mamma & co på stan.. det är nått på stan, tydligen. de ska gå in men jag ska åka in när martin börjar jobba.. kommer aldrig orka gå in till stan och sedan gå runt på stan, det funkar inte för mig.. fötterna och ryggen kommer då att göra uppror. villket jag tror att de kommer att göra ändå..

och på fredag ska man väl till farmor, suck.. hon fyller år. måste väl åka dit.. om jag får nån lift, det vill säga.. annars struntar jag i det.. kom på för nån dag sen att det är typ sista gången man kan åka dit. för nästa sommar måste martin vara med om vi ska kunna åka dit. och som det sett ut de senaste åren så har han ALLTID jobbat när det varit kalas..

det kommer bli liiiiite svårt att lifta med någon nästa år pga den lill* som kommer.. då ska vagn, bilstol och andra tillbehör med. vilket blir väldigt trångt... och jag tänker inte hämta martin på natten heller när han slutar att jobba, det funkar inte det heller... men men, det ska bli skönt ändå.. nått att skylla på, liksom :)

jag tror att en pakistanbotia håller på att dö.. den ser lite hängig ut... fast man vet inte med de fiskarna.. de brukar ligga lite konstigt och är hur kry som helst... en rolig liten fisk. och effektiv är den oxå...

tror det blir fika-dax snart... börjar bli lite väl sugen på nått att äta. speciellt nått sött skulle sitta fint.. men vi ska försöka hålla oss från sötsaker nu, bara helger... frukt har jag redan ätit för nån timme sen. så nu står macka på schemat, alltså kvällsfikat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0