tokdans.

kom iväg vid halv fyra. hämtade jannice och lea påvägen, åkte bil eftersom martin skulle med och äta.. träffade mamma, jenny, micke och saga.. vi alla satt oss i daltons tält och börja väntan. vonna slöt upp oxå till truppen.. åt nachos tallrik, muma.. fast jag tycker att köttfärsen inte smakar tacos direkt, men men.. lyssnade på ständut blakk som spelade vid sex... sen gick vi runt och kollade på tivoliet bland annat.. lea fick åka larven med mamma..

åhh, gick på toa med lea innan vi gick från daltons. inte för att det är intresant men gud vad varmt det var inne på bajamajan.. och jag som har svettas super mycket idag, blev inte bättre av att kliva in i bajamajan direkt. där inne var det en bastu, puuu.. tur att man inte är där inne nå länge, men det blev lite extra tid eftersom lea var med...

i alla fall så åkte systrarna, micke och barna hem vid halv nio typ. tror jag... jag hade sagt hela kvällen att jag ska ha med mig remmar hem och äta en langos innan hemfärd.. så jag och mamma stannade kvar en stund.. köpte remmar. och vilken langoskö det var.. men det gick ganska fort ändå.. typ när jag var framme så kom elisabet och ville köpa en oxå, så jag fick pengar och köpte en åt henne... gott var det :) eftersom vi inte skulle hinna med nästa buss som kom så gick vi en sväng på torget och hittade en parkbänk som vi satt oss på. där satt vi och kollade på massa folk :) tog en glass på pressbyrån och satt oss på navet på en bänk och väntade på bussen, och självklart kollades det på folk.... men jag undrar, varför går man vingligt när man är full??? man tror man går spikrakt men så är inte fallet.. balansen sitter ju i örat och hur har det samband med det hela... satt och kollade på nån som gick lite väl vingligt, och kom på min fina fråga....

jag hoppas att det blir bad imorgon men jag har en känsla av att det inte kommer hinnas med :( det finns risk för regn på fredag tydligen och då blir ju vattnet kallare :( ... vill bada. få se om det hinns med imorgon eller inte..

nu ska jag nog gå och lägga mig. mata mina fina katter först. de ligger runt omkring mig och när jag kliver upp, tror de att de ska få mat.. men deras snälla matte håller på att införa lite rutiner i deras matning. när jag äter frukost ska de få mat, typ 12-13. när jag äter middag ska de få mat, typ 17-18. och när jag går och lägger mig, typ 00-01.. och det börja att funka nu, trodde det skulle ta längre tid än vad det gjorde. men det kan ha med värmen att göra oxå.. de sover mest.

jag kom på, som jag måste skriva... när vi kollade på ständut blakk, så var det nån ansvarig. han sålde bland annat tröjor efter spelningen, kanske nån tekninker eller nått... i alla fall, saga och lea tokdansade. så sött var det.. och det såg denna kille så han tog upp sin mobil och börja filma dem, och ett väldigt bra tag filmade han.. det var lite roligt tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0