dagen.

det blev Ikea idag.. köpte en billy-bokhylla och fyra vitrindörrar till dem, som ska uppfylla idén med att dölja litegranna i alla fall... var på ikea igår oxå då kom jag hem med en gardinstång.. även då var vi på bauhaus och inhandlade grejer till skafferiet som ska byggas..

tänk att det diffade två centimeter i pappas bil.. och han som har allt skit i bilen hade inget snöre. fick åka på biltema för att köpa snöre, och jag hittade en kniv i bilen vilket var tur (och tydligen ska han ha två knivar i den) han har till och med en toarulle i bilen (från danmark)......

var hem och lastade ur grejerna, sen åkte vi till gamellägenheten och där plockade jag ihop två kartonger.. packade bilen full, och körde till ny lägenheten... lämna tillbaka bilen och åkte och handlade åt martins mormor som även bjöd på middag, köttfärsbiffar....

så nu sitter jag här.. har säkert tusen saker jag kan göra, bland annat; packa upp, måla i skafferi, bygga ihop ikea saker. men känner inte för det, är alldeles för sur/irreterad för det... och ALLt är martins fel... varit sur på han hela den långa dagen, från när vi kom till ikea till jaa aldrig, kanske................. han är så fjantig så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. det är tydligen fjantigt att gå på föräldrautbildning. så jag vet inte vad jag ska göra?? jag vill jätte gärna gå, men med han.. och han blåvägrar.. den börjar på onsdag, så jag har några dagar till att INTE prata med han. vilket går han på nerverna...

nu blir det lite saft och hitta på nått. utan martin.. han får ligga och kolla på tv själv, för han är SÅ trött... suck... tror det blir spela lite på datorn, eller gå och sova.. imorgon måste jag få han att packa upp den andra tv:n, så man kan se desperet houswife...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Jag tycker absolut att du ska gå på föräldrautbildningen! Fråga en kompis,mamma eller kanske Jannice om hon kan följa med? Jag ångrar att jag inte gick på någon,man får iaf väldiga hjälp på utbildningen inför förlossningen. Andning mm som jag inte alls hade en aning om att det var så viktigt i födandet. Konstigt att inte Martin bryr sig,det är ju verkligen viktigt att angagera sig nu,vad händer sen annars då? Ni två blir ju huvudpersonerna i ett nytt liv :)

Hade jag bott i Sundsvall hade jag gärna följt med!

Kramen

2009-06-16 @ 09:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0