klias.

det klias på mitt öra, jag tror jag blir galen.. känns som jag har nå prickar på det, det kan säkert vara värmeutslag eftersom det är örat jag sover på.. martin får kolla när han vaknar.. men nu ska han få sova, han jobbade till sex-sju i natt. han kom hem i alla fall kvart över sex.. så han får inte börja jobba klockan tre som det står på schemat utan tidigaste klockan fem... så två timmar senare... det har med vilotider att göra, de får jobba i 13 timmar sen vila i 11 timmar. och så går det runt och runt...... men det är många som skiter i detta, men om det blir en koll. så blir det inge kul.. och martin tar detta på stort allvar, vilket är bra tycker jag :) för idag resulterar det i att vi äter tillsammans, undra vad vi ska hitta på och äta idag då?? är fortfarande sugen på pasta, när ska jag få min pasta??

kanske hinner med ombesiktning på bilen oxå. så det blir gjort.. men då måste vi komma ihåg att pumpa däcket först.. martin måste verkligen köpa nya däck, jag har ingen aning om vad problemet sitter i.. pengar troligtvis, men han har pengar. och jag har sagt, och han har hållit med, att däck på bilen är viktigt eftersom det är vårt färdmedel.. så jaa, jag väntar...

nu ska jag göra gröt, undra om martin vill ha oxå. vill inte väcka han och fråga heller.. eller så struntar jag att göra gröt och tar nått annat i kylskåpet.. för gröt är varmt och då kommer jag börja svettas, vill dra ut på det så långt som möjligt..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0