ms röj.

nu var disken i diskmaskin och bänken nyskurad.. tänk vad skönt det är med en diskmaskin. det blir fort snyggt på bänken igen ;) och även att jag inte glömde kaffebryggaren, den fick följa med den oxå.. har alltid glömt att diska kaffebryggaren i förra lägenheten, det tog nån dag innan man kom ihåg den.. men inte nu! så stolt...

det kanske snart är dax att stänga balkongdörren oxå, men vill ha lite luft :) så som jag svettas idag, och de andra dagarna som kommer lär inte bli bättre heller.. nån dag i sommarvärmen och jag är en stor svettdroppe :( inge kul.. men men, sånt får man tåla.. man kanske vänjer sig oxå, hoppas.. för sommaren älskar jag!

vad jag gått och blivit beroende av ms röj på datorn oxå.. suck.. men man måste väl passa på medan den bärbara används ;) man sitter för långt bort för att spela det om man sitter vid den stationära, då blir det harpan istället... jag vet, jag börjar bli gammal......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0