äntligen.

äntligen får jag sitta här.. en viss martin har suttit här hela morgonen... han har fixat nått nytt spel som han har spelat hela morgonen/eftermiddag och troligtvis kvällen oxå... vi var väg en snabbis och hämtade ljusen som kommit :) och vad det luktade gott, som vanligt :) jag är väldigt nöjd över mitt överaskningspaket i alla fall, apelsin&kumquat, tulpan och godis.. heter de lukterna och de luktar muma :) ett oranget och två röda..

och äntligen kom martins lambi lamm oxå.. eller snarare en liten gosig kudde med ett litet lamm på, blir perfekt till filuren.. en liten mys kudde :)

sen så var vi en snabbis på barnenshus och köpte två födelsedagspresenter till mosters lilla ängel så nu komemr hon få tre presenter av mig och martin :) hoppas att något duger åt denna lilla dam ;) tänkte skicka med presenterna med kenneth och lotta som ska ner till stockholm på fredag morgon.. så imorgon kväll ska jag dit med grejerna :)

och så en jätte kul sak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag har fått ultraljudstiden :) 28 april samma dag som jag har ljusparty på :) ska bli spännande, vi ska kolla vad det är för nått i alla fall.. så den blivande farmorn vet vad som ska stickas :) det enda denna dag är att jag har labb på skolan samma tid som jag ska dit så jag ska maila läraren idag och fråga om det går att flytta ;) tiden innan 8-10 är tom... en till sak jag ska säga till han är att en lektion framöver kan jag bli sen eftersom jag ska på mitt första cellprovstagning, alltså mitt första gynundersökning... ryser när jag tänker tanken... ska ringa och fråga barnmorskan om jag ska gå eller ej, troligtvis ska jag gå... glömde visst att ringa dit idag....

och så när jag mailar denna lärare som jag pratat om tidigare så ska jag bestämma ett möte med han eftersom han är programmansvarig för mitt program och nått till och säga hur saker och ting ligger till osv...

nu kom min sallad. förhoppningsvis går det bra att äta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0