apan.

men gud vad rolig det ser ut.... isolde leker med apan och drar han fram med svansen :) det ser så himla roligt ut :) nu förstår jag hur apan kan ligga i vardagsrummet när man vaknar på morgona :)

mamma och saga var här och hälsade på förrut.. saga vill inte gå hem :) mamma sa att de skulle hem och dricka välling och sova.. då hoppade saga upp i soffan och låtsades sova :) och så sa hon lite saker, men jag hänger inte med till hundra procent vad hon säger.. men rolig är hon.. jag lärde henne säga ice.. så gissa vad hon gick runt och ropade och så "kissade" hon, mamma lärde henne.. men det lät mer "sssss"... oxå säger hon kom.. isolde hoppade upp på pellaren och tills lsut satt saga kom och klappade på sitt knä... hon ville att isolde skulle ligga där...

jag träffar hon imorgon igen :) saga, syster och jag ska på birsta.. fast egentligen ska jag plugga, men vad gör man inte för sin syster ;) och hon lyckats alltid komma hit i en tenta-period... så jag ska läsa massa sen efter desperata husfruarna, kanske medan.. det beror på min koncentrationsförmåga...

och martin igår då.. vi hade inge internet igår, så jag gick och lade mig tidigt och kollade på tv... så jag hade somnat när han kom hem.. och vem väcker inte mig då och frågar vart inloggningspapperna är??? han vet mycket väl vart de är. så då fick man gå på toa och somna om igen.... suck... sen klockan sex så ringer hans telefon. en kompis till han, troligtvis trodde kompisen att martin jobbade... och när min klocka ringer, jag måste först drömt att klockan ringer.. för min hand var redan påväg till mobilen.. men vad händer?? joo, mobilen åker ner på golvet under sängen... så då fick man börja dagen med en akrobatiskövning.. och mobilen lät inte liiiite högt när jag äntligen fick upp den... undra om martin blev irreterad, men han får bara igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0