film.

sett film med tessan och fredde ,och nu tror jag sängen väntar kanske med ett avsnitt av rena rama rolf.. martin jobbar lång dag imorgon, 7:15-16:30.. fast martin önskade hellre lång pass början av veckan istället av slutet.. för i slutet är man så trött och sagt och gjort så verkar det vara så... det ska sägas att martins chef gör schemana åt taxibolaget de jobbar åt.. så jag tror han lyssnat på vad några taxichaffisar tycker och försökt fixa schema efter det....

imorgon går jag i skolan 13:15-15:00.. en kursstart i kursen optik.. det känns som man kan rätt mycket optik sen innan och nu kommer det att prövas om min teori är sann eller ej.. måste memorera vad som är konkav och konvex igen, jag blandar alltid ihop dem.. sen har allt med mycket vinklar att göra oxå, tror jag.... måste komma ihåg att säga till läraren om UL jag ska göra, det sker ju samtidigt som en labb.. men jag vill inte säga det högt över hela klassen så jag får se om jag säger det diskret att jag ska bort, och lägga till efter lektionen eller på rasten om detta...

nää, nu ska jag hoppa i sängen.. är törstig men tänker inte dricka nått för då kommer jag få springa på toa tusen gånger om i natt... så tack och god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0