filurens?

kanske köper vagn åt filuren imorgon..

vagn kombivagn Alu Active


den är på erbjudande från barnens hus får den för 1995 kr.. men frågan är om den är bra??? det ser ut att vara ganska bra hjul.. korgen under är väl sådär.. den är svart, och det vill jag ha.. och så vill jag ha en kombinerad sitt-liggvagn... ska gå på barnens hus och känna och klämma på den imorgon.. men det känns så konstigt att köpa vagn nu, bara lite för tidigt..  men erbjudandet går ut på onsdag... det kan kanske komma andra erbjudanden sen, men tänk om de inte är nå bra?? och det kanske då är mer sommarvagnar än denna, jag kommer ju köra liggdelen under vintern.. så man vill ha bra hjul osv... och en till sak, hur bra är denna vagn jämfört med en 7000-kroners vagn???

om vi köper den måste vi hitta nått billigt att köpa oxå, eftersom då får vi en till stämpel.. det är bara fem kronor upp till nästa stämpel och så känns det som att kasta en stämpel i havet annars... jag funderar på en bola, men då kommer det fattas 56 kr till ännu nästa stämpel.. så jag vet inte.. vi får se vad dagen imorgon har att erbjuda...

nu ska jag försöka göra mig klar tills middagen hos mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0