flytt?

är sugen på att flytta NUUUUUUU...........

martin säger att jag ska ha jobb innan vi flyttar, för hur ska vi klara sommaren?? men jag kom på värsta idén nu :) han måste ändå ta lån på lägenheten och man tar alltid mer än vad lägenheten är på.. dels till kanske nya möbler?? osv.. så då kan han ta så vi klarar oss i sommar oxå.. och sen flytter allt på som vanligt :) visst är jag smart?? :)

alla säger att jag inte kommer klara av att jobba i sommar så det är inte ens kul att kolla efter sommarjobb.. speciellt när alla säger så där.. så det är inge kul alls.. men nu efter min idé så kan vi kanske flytta ändå.. ska bara förmeddla min idé till martin.. som är och fiskar nu... egentligen borde jag följt med eftersom vädret ute är så prefekt.. lite mer fräknar ;) men jag känner mig fortfarande hängig och halsen är som vanligt mupp.. börjar bli något less på den.. jag är röd på ena sidan halsen upp till den saken som hänger i mitten, gomseglet eller vad det nu hette??

och en till sak!! det finns en ledig trea i samma trapp som mamma.. och säljaren har redan sänkt den med 20 000 kr.. så det går nog pruta lite mer ;) men nackdelen är att det är en trea som martin inte vill ha.. treorna han vill ha finns det inte många av, som synd är... och denna trea är fräch men kommer inte falla mig i smaken riktigt.. röda skåpluckor i köket?? de ska målas om så fall.. och klädkammaren är ett datarum, och jag vill ha klädkammare.. ena sovrummet, som så fall blir vårt är vitt med blommor och så har hon köksbordet därinne nu, jag vill ha nån blåfärgad tapet eller nått... och vardagsrummet är vitt, och det är verkligen tråkigt... det är ingen bild på det andra sovrummet, och ingen på toan.. så de har jag ingen aning om hur de ser ut...

om martin går med på min idé så kommer jag i alla fall ringa på denna lägenhet.. den kanske är såld oxå.. men den uppdaterades den 20 mars så hoppet finns fortfarande.... även att vi måste säga upp lägenheten denna månad eller april för att slippa betela nå mer.. så det är lite bråttom annars flyttar vi nästa år, och det orkar jag inte med.. och så flyttar tessan och fredde dit bort nästa månad oxå :(

nu ska jag fila på hur jag ska säga detta till martin.. har några timmar på mig att fila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0