Guitar Hero.

då blev man engagerad i den nya Guitar Hero tävlingen :) den kommer vara vid samma tillfälle som förra året. samtidigt som innebandyn så den 25/4... det kommer bli en månads planering men vi vet hur vi gjorde förra året så det kommer bara bli förbättringar ändå.. vi är samma gäng, alla är med som var med från förra året :) så det ska bli lite kul... en stor skillnad motför förra året är att det inte är i en kurs utan kommer bli endast på fritiden, så det kommer inte vara nå pappersarbete alls.. och det kommer verkligen bli skönt...

och nu kan jag spela oxå på skoj.. jag tänker inte tävla men lattja lite medan det inte är nå folk, jag kan ju bara easy :) måste bara komma ihåg att öva upp mig lite innan, jag får ta hjälp av tessan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0