ikea.

vagnen var slut :( det fanns en carena för samma pris som var helt okej men då var den röd :( och det vill jag inte ha.. så vi avvaktar och se om det blir nå fler roliga erbjudanden... jag fick en babybox i alla fall :) fast det står att man får hämta den tre månader innan födsel så jag skulle få hämta min i juni-juli tidigast.. men jag fick en nu :)

sen gick vi på IKEA och den här kom med oss hem


vit malm byrå med fyra lådor


så nu på eftermiddag skruvade vi ihop den.. jag, mari arbetsledaren, ledde martin som fick skruva och hamra... tror det tog lite över en timme att få ihop hela byrån med fyra lådor.. men det var det värt.. så nu är det bara lite ommöblering som krävs, men det blir nog lite närmare sommaren är jag rädd för....

vi tänkte köpa en grej i taget så det inte blir så fruktansvärt dyrt på en gång.. och byrån är bra för då kan jag lägga in grejer eftersom man får osv så det inte blir så himlans mycket katthår på sakerna... så lambikudden har redan invigt byrån :) det luktar liksom ny byrå i hela lägenheten.. lite roligt, döljer de andra lukterna ganska markant... undra hur man kommer kunna sova därinne med en byrå som stinker ny...

just nu är fredde och molly här.. vi har sett film och tessan somnade så hon gick hem och sov istället för i vår soffa.. så molly och fredde var kvar.. såg klart filmen och nu sitter martin och fredde och spelar hockey på x-boxet.. och molly lunkar runt här.. hon gillar verkligen våra akvarium :) så söt som hon är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0