jaha.

timrå förlorade på grund av att en skridskoskena gick av... känns inte så roligt.. så det var denna chans till sm-guld... de lär inte vinna borta på måndag, inte vad jag tror... hoppas att grannarna ska vara hemma så man kan se på den matchen :)

gjorde lasagne förrut. och den blev god.. jag lyckades :) det blev mer än halva över så det finns rester till imorgon... jag fick sluta äta eftersom jag började må illa.. jag fattar inte vad som håller på att ske... det känns som min mage snart ger upp.. och halsbrännan blir bara värre och värre.. jag klev upp i natt, kunde inte sova för hadeont i magen och halsbränna.. och gissa vad jag gjorde? joo, jag spyde.. fast det var typ bara vattnet jag drack 15 minuter innan... då när jag gick och sov igen så tog jag en sån där tuggtablett mot halsbränna och då blev det lite bättre.. i alla fall så pass bra så att jag kunde somna....

snart börjar finalen i melodifestivalen, som jag ska se... sen efter det tror jag att det blir lite tv-spel, eller nått annat oväsentligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0