Maggot.

jaha.. skulle gå och ducha nu, det luktar till och med skoter om håret.. fast jag gillar skoterlukten men jag vet inte om min omgivning skulle gilla det.. och om jag ska vara ärlig har jag inte duchat sen i onsdag, äckligt va?? man har varit ute på dagarna och sen på kvällarna har man inte orkat....

i alla fall så gjorde jag en upptäckt i hallen på väg till duchen.. maggotsar :( så när martin kommer hem, han slutar klockan halv elva så han är väl hemma till elva så åker all packning upp... för det är massa maggots som kryper på golvet... jag hoppas att jag fick upp alla med toapapper men man vet aldrig.. det jag mest undrar är om de kan föröka sig och det blir fler, eller blir de äckliga fluggor först... det sista är det jag tror....

slängde ut martins pimpelväska på balkongen och tittade en snabbis där han har maggotsen och burken hade gått upp och det var x-antal lösa i den lilla fikan.. så de har rymt.. tur man har katterna, de sniffar på dem. så om man skulle ha nå fler lösa så sniffar de upp dem och då får man springa och kolla och slänga om det är maggots de sniffat på.... i alla fall så åkte pimpelväskan ut på balkongen, så får martin ta hand om det när han kommer hem.. plus en del av packningen.. och han kommer inte bli glad, han vill nog hem och sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0