mår blää.

uscha vad illa jag mår... tror jag åkt på magsjuka :( spytt 2 gånger, en igår och en i natt.. för intresseklubbens vetande... men jag måste äta. det känns så roligt, äta och sedan springa på toa... inte kul....

så antingen är det magsjuka, eller så var mackan dålig som jag åt igår från macken.. eller så har magen fått nog, har inte gått på toa i fjällen utan jag har bara kissat där.... och råga på allt, när jag nu spytt så får jag halsbränna av det...

det är inte så roligt att heta mari just nu... plus att jag måste plugga oxå... och min rygg säger ajjj... om det skulle komma nån spya idag så måste jag ringa och ställa in min tid hos sjukgymnasten imorgon... det känns inte så roligt det heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0