fjällen imorgon.

måste få säga vad ont det gjorde imorse hos sjukgymnasten.. han tog värsta tag i musklerna, en och en, och så skulle jag inte spänna mig (och det var lätt??) och så skulle jag fokusera på vart smärtan kom ifrån... jag kunde inte skrika sluta, som jag gör åt martin, så min blick stirrade in i en affich på väggen mittimot... man kände verkligen när muskeln slappnade av.. och han bara ojoj.. musklerna var spännda på båda sidor, men det är än så länge en sida som ger huvudvärk... och jag kan säga nu att det inte har blivit bättre... nu har jag mer ont i axeln :( fick en ny tid om en vecka.. så detta får ta några gånger så kanske det blir bättre sen... jag fick även lära mig att sitta på nytt.. men hur lätt är det att sitta rätt jämnt, man glömer hela tiden.....

jaja, nog tjat om detta... skulle egentligen behöva göra en skolgrej men hur lätt är det med en huvudvärk.. och så är det jag som har papperna.. så jag måste göra det, eller föra in siffrorna....

vi åker till fjällen imorgon :) jiippiii :) första gången... det ända är att vi kommer sitta trångt och jag hoppas verkligen att de har kattburen, med katt, i skuffen eller att hon har den själv i knät framme.. för vi kommer sitta trångt om en barnstol med tillhörande barn ska med oss.. och jag lovar jag kan klaga, speciellt vid detta tillfälle och ett lååångt tag framöver...ska ringa och skälla ut imorgon, har inte fått mina grillknivar än som jag var lovad och som jag BETALAT porto på... det stod att det kunde ta tre-fyra veckor efter jag betalat och det har gått mer nu eftersom jag fått tre nummer av tidningen som kommer var tredje vecka.......... så imorgon ringer jag och säger om jag inte får dem NU så skickar jag konsumentverket på dem.....

måste även packa imorgon, och se vad som saknas... eftersom vi åker imorgon eftermiddag.. vi måste handla imorgon, klippa kissarnas klor, ge morrisen p-piller, dammsuga, fylla kissmatsburkar, åka till mamma och hämta mössa och lämna nycklar + böcker åt mormor, ringa och fråga om vi behöver täcke + kuddar + sängkläder + handduk + skoterhjälmarna + m.m med oss, helst av allt städa sista akvariumet oxå.. plus så ska jag ringa och klaga.. kommer bli en jobbig dag för mig.. sen är det säkert nått jag glömt oxå...

så man ska väl gå och lägga sig då... men kommer ta ett tag, nacken kronglar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0