våga vägra.

våga vägra earth hour (elelr hur det stavas)..............

jag tänker och vägrar släcka lampan klockan halv nio ikväll... jag läste nu att det kan till och med dra mer ström än om vi skulle ha lampan tänd hela tiden.. det blir en topp när alla slår på lampan/strömen igen... om ni inte visste så kostar det mer om man slår av och på saker hela tiden motför ha saken igång hela tiden.... så här hemma är datorn princip igång dygnet runt och tv:n är på när vi är hemma... i och för sig stänger vi av skärmen och det är den som drar mest ström...

hittils idag har jag fixat ner 13 stycken saker och nu tre till, så 16 stycken... 3 stycken är spel till datorn, varav två stycken innehåller typ 300-500 spel.. och nu en serie, ronny & ragge.. sen är allt annat musikalbum så 12 stycken musikalbum.. jag slår på stort :) få se om jag kommer på nått mer nån annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0