värme.

idag blir det plugging för fulla muggar... orkar jag, egentligen inte men jag måste.. har tenta på fredag....

mina söta kissekatter är överlyckliga.. matte har öppnat balkongdörren :) då får katterna nån energi från ingenstans och tok busar runt.. samtidigt som de går mellan balkongen och sina olika solställen :) det är tur att man kan göra nått så lite som öppna balkongdörren för att se hur glada de blir.. samma sak när jag lägger på det svarta överkastet på sängen så lysser morrisens ögon upp.. det är så kul att se ögonen på dem....

och idag var det första gången på den här säsongen som de rullade sig på cementgolvet på balkongen.. jag vet inte varför de gör de, det måste vara skönt eller nått.. morrisen är den enda som inte gör så.. förrut har det nog varit för kallt för att göra det, så idag var det första gången den här säsongen som sagt..

men även jag tycker det är skönt med lite värme.. jag övervägde att inte ta jacka idag, men gjorde det ändå.. och det var väldans onödigt, men men... det enda är att det blir så varmt i vardagsrummet, just nu håller min arm på att smälta sönder.. men det tar jag, jag vill att all snö ska försvinna så jag får räkna med en uppbränd arm... martin vill inte ha värme, då smältar isarna och han kan inte fiska... det gör inget tycker jag.. han har fiskat nog den här vintern, enligt mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0