batteri.

måste komma ihåg att köpa batterier imorgon, annars kan det bli problem att räkna på miniräknaren... den säger att den vill ha nya batterier, så den ska väl få det... tänk ändå hur länge de räcker.. jag tror jag bytt baterier 4 gånger på miniräknaren och då har jag ändå haft den sen första året på gymnasiet, typ sju år alltså.... och det kan sägas att miniräknaren används flitigt...........

sen ska jag komma ihåg att handla så jag kan göra nån mat... martin börjar tidigt, så jag får göra min egen mat.... som resten av veckan :( sen ska jag komma ihåg att ta med fiskelina från bilen så jag kan fixa leas halsband... annars kommer hon dra sönder den hela tiden, som hon gjorde på annicas gård idag... mamma fick sitta och trä pärlor tillbaka på snöret, och hon som ser så bra ;) så vi bestämde att jag skulle ta det och ta fiskelina istället, så det håller lite mer....

idag var det första dagen jag vaknade och inte hade ont i ryggen på 5 dagar :) men det onda kom senare :( hos martins mamma.. fast det kan nog hänga lite på att jag satt konstigt i soffan.. så nu hoppas vi att vi klarar oss några dagar.. inte för att det gör så super ont men det är lite halv störande i alla fall...

nu ska jag få martin till att vi ska se film i sängen istället för i soffan... jag kommer somna och då är det skönare att somna direkt i sängen... och så funderar jag på om man kan sova med balkongen dörren öppen i natt, törs man????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0