däckbyte.

det var gott igår med grillat.. men det skulle inte vara helt fel att äta det idag oxå ;) fast det tycker nog inte martin, dyrt säger han..... men men...

kul hade vi igår oxå.. molly var med ute hela tiden och sedan fick hon följa med mig hem.. så vi hos tessan kunde ha balkongen öppen osv.. molly går så bra ihop med mina kissar nu, kanske ett litet fräs kommer.. men det är bara för att markera så inget farligt... hon fick siamesmat, och det gillade hon.. mina kissar kollade på henne och undrade varför hon äter upp deras godis.. men molly fräste när morrisen kom för nära och det var helt klart rätt, tycker jag....

nu är martin och byter däck på bilen.. och den eviga frågan, de bästa däcken bak eller fram?? jag ska väl snart gå ut och göra han sällskap, fast jag är sur på han.. det är nån som har krassat sönder vår entredörr i natt.. det är bara det första glaset som är sönder, men det lär säkert gå sönder helt innan helgen är över... och när jag gick in såg jag att det var en vinflaska de hade på festen som oxå låg i bitar.. jag anar vem det är, men jag kan inte svära på det eftersom jag inget sett... och så kan det finnas fler som drack just det vinet igår här i trappen... men men.. det jag funderar på är om det är felanmält eller inte?? ska man vara den goda svensken och ringa och felanmäla??

glömt att berätta, hon i lägenheten ringde martin igår och den 29/5 skriver vi kontraktet. så då får vi nycklarna :) men jag tror vi flyttar in efter jag slutat i skolan, 2/6.. för att slippa stressa, och sen hinna med skolan oxå... det är inget bråttska direkt...

Kommentarer
Postat av: tessan

flaskan kom från våran fest men de a ingen av oss som slog sönder fönstret, jag trodde också det först men fredde sa att de va sådär när han kom hem på natten...

2009-05-02 @ 15:23:43
Postat av: Mamma till Tea

Hallå där , roligt att du gilla min blogg Ler Men du ve du vad , jätte kul att du skrev ett tips men ja gjorde faktiskt den härom dagen. åh de va verkligen super gott, men gud så kenpigt de vart efternågra tuggor . då sa killen min - ska vi verkligen sitta o tugga så här mye kyckling utan någonting till.. Haha o de blev verkligen jätte tråkigt utan ris. Hehe ! Men orka inte hålla på med detta länge till så då bli nog mye kycklinggryta med ris : ) för den va mye god ! / Tina

2009-05-02 @ 16:56:08
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0