magen.

nu är man så där trött igen... suck....

hihi, min "lill" mage har börjat synas nu i profil... upptäckte det förrut när vi stod och väntade för att bli insläppta hos martins mamma.. speglade mig i porten, sa det till martin och han sa det samma och han påpekade att det har börjat gjort det de senaste två dagarna typ... lite roligt...

och då ska man ev. iväg nästa lördag. undra om de anar nått då? eller så kanske de tror att jag blivit tjock ;) ... men det är inte bestämt än om jag ska iväg eller inte..

mamma undra om jag ska med till finland eller inte, de skulle beställa biljetter på tisdag.. men jag har en känsla av att martin kommer bli sur om jag åker, vi inga pengar har...... men ska fråga riktigt i helgen, och att jag får ett riktigt svar.. han vill ju till fjällen och fiska i sommar i några dagar. så man kan muta med det.. annars blir det inget sånt för han om inte jag får åka till finland.... så det så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0