övermöblerad.

vi fann en present till frida på barnens hus.. och allt som allt blev det fyra presenter till mormon men jag glömde en i bilen :( ska försöka slå ihop några av grejerna så det inte blir så jätte många paket...

tänk att jag slapp ta tuggtablett mot halsbrännan, jag kunde somna ändå.. jag som var säker på att jag skulle få ta, men jag var nog för trött så jag somnade ändå....

och imorse blev man väckt av stubo som ringde... det var en som ville ha vår lägenhet, troligtvis han som var och kollade, och han ville flytta in tidigare.. så hon undrade om det gick, men jag sa att det är osäkert.. om vi blir klar tidigare så får han lägenheten tidigare och då blir han glad sa jag.... för jag kunde inte säga säkert, och hon menade om jag inte var säker så skulle inget ändras.... nog tror jag att vi blir klar innan juli, men tänk om vi inte blir det?? då står vi där och han vill flytta in i vår lägenhet och vi blir tvungen att stressa, nej tack....

och hur kan man egentligen säga att man vill ha en lägenhet när man varit och kollat med massa möbler i... om man säger så är vår lägenhet övermöblerad och möblerna döljer massa skit... innan vi flyttade in var det massa hål i väggarna och nu är det mååånga fler... ska komma ihåg att säga till under besiktningen att de ska rensa rören, är typ total stopp på toan, igeen.... och sen så att det nog kan vara bra att spruta mot pälsängrarna igen. har dock bara sett typ tre-fyra stycken sen sist, men det kan nog vara bra att göras....

nu ska jag ta dricka, mitt vinigum och kolla på hockey... och i någon period blir det toast, muma....

Kommentarer
Postat av: mamma till tea

haha ja eller hur den e hur bra som helst . man bli så glad över den läckra texten . Men min killa kommer nog aldrig vilja gifta sej hehe , han tycker nog de e lite överskattat . men ja kämpar vidare ! vi e ju trots allt förlovad o ha en liten så min dröm kanske går i uppfyllelse någongång i livet ! Hehe !! You never Now : ))

2009-05-08 @ 20:33:12
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0