plugg.

nu inväntar jag martin som ska skjutsa mig till skolan.. han slutar tio.. jag känner mig inte så lämpad att gå, så de får vänta på mig... ska väl lösa nån inlämningsuppgift nu på förmiddagen.. sen är det den sista lektionen i optik, då får jag veta om man behöver göra en munta eller inte. hoppas jag slipper.... fast det är två uppgifter i dagens klump av uppgifter jag inte gjort, så jag hoppas även där att jag slipper redovisa dessa.. för redovisa kommer jag få göra, är säker på det..

vad länge man fått sovit då... tog lite mer än två timmar att somna igår. typ 40 min efter jag somnat vaknar man av martins väckarklocka... suck.... och då blir jag alltid kissnödig, när han åkt på jobbet. så då fick man kliva upp och gå på toa.. sen tog det en bra stund innan man somnade om... men men..

det ser ut att bli halv fult väder idag.. tur är väl det, för det ska ALLTID vara fint när jag måste plugga... det är då det ska vara fult.. det går inte att vara i vardagsrummet på dagarna, för varmt. så om det är fint så blir inte så super mycket gjort.. men men, man får försöka stå ut de sista dagarna i plugg.. tänk EN vecka kvar, om jag slipper muntan.....

nu ska jag göra mig klar så det bara är att åka när martin kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0