t-ljus.

som sagt det blev ljusparty, kom hem vid halv tio... så man missade lite av desperet, men men... hängde ändå med på vad som hände.. om jag ska vaar ärlig så tror jag eddie (eller hur det stavas??) dog.. satt och läste vad som händer nästa program och då är det tydligen återblickar från de andra husfruarna om henne typ. om jag förstod det rätt......

i alla fall, det var tittis ena katt som höll mig fast.. han var så gosig :) på partyt beställde jag t-ljus blandning av sorbetlukterna... muma... och så den 10 juni blir det kryddparty med chans att beställa tupperwere grejor oxå. hör av er till mig om ni vill gå eller beställa!! jag ska nämlingen gå och köpa kryddor och så får vi se om det är nå roliga tupperwere grejor, för så fall blir det nått sånt oxå... ska prata med martins mamma om hon ska ha nått, likaså mormor hans.. och mamma ska ha buljongen, men hon ska väl gå antar jag???

och titti tycker det syns att jag gått ner i vikt, då blir man glad :) hon tyckte dock att magen borde synas mer på mig. men man blir inte så stor, hoppas vi på ;) och så sa jag om ryggen och mina tankar på ischias. jag förklarade hur det kändes, pekade och så.. och hon sa att det var det.. så nu har man det lite mer bekräftat, ska ta upp det med bm på nästa besök.. som dock är väääldigt långt tills..

nu vill martin spela mario cart, ska väl ta och göra det med han... fast jag vinner aldrig över han, och så sitter han och klagar på att alla är dumma med han. så det är inte så super roligt, när han väl börjar sätta igång med sitt tjat....

förresten så kommer mina ljus på torsdag :) fast om jag hinner hämta dem då eller inte är en annan sak. det ska så fall hinnas om de kommer på min lunch.. för jag kan inte bära 10 kg, så min packåsna martin måste med ;)

vi ska iväg och kolla på skötbord imorgon. har 20% på babyproffsen och den gäller tills fredag.. det ska bli ett skötbord man har över badkaret. vill kolla priser, om det blir billigare med 20%- en eller om det finns billigare nånananstans... och täcke och kudde ska inhandlas från ikea till spjälsängen men det är det ingen bråttska med....

jaja, mario cart var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0