tårta.

jaha. då har man varit och ätit smörgåstårta och prinsestårta.... smörgåstårtan var god men fick ont i magen, tror det var räkorna. magen fick väl en chock.. jag ska ha riktiga räkor inte nå färdigskalade vattninga räkor... men god var den i alla fall, tog två bitar men den andra biten med så lite räkor som möjligt vilket var ganska svårt.... det var hur mycket räkor på som helst, och grejer överhuvudtaget.. apelsin, kiwi med mera. men muma var det :)

sen blev det prinsestårta. och nu helt plötsligt gillar jag det... tårtan var super god.. tror jag ska köpa en sån jag oxå med resturangchansen men vad ska man fira?? när jag fyller år så ska jag göra egen tårta, och vad ska man annars fira... tror jag köper en till nån ska komma och hälsa på kanske, den kostar ju bara 80 kr med resturangchansen...

frida fick sin presnet hon oxå, hon blev glad.. så nu kan hon städa ;) martins mormor sa att det var bar saker vi hade köpt i alla fall, till henne alltså..... martins mamma frågade vad jag vill ha i födelsedagspresent men jag vet inte... tror jag ska önska mig presentkort på ikea av henne oxå.. det finns ju lite saker där som behövs i nya lägenheten.. speciellt en till billybokhylla och så ska jag köpa glasdörrar till, dels till den nya och den gamla som vi har... sen är det lite bäbissaker, men de kanske inhandlas tidigare.. vad vet jag.... sen så är det massa små saker som behös, man kommer alltod på nått... ska börja göra en lista på vad som ska inhandlas, eller bör inhandlas vid flytten...

nu börjar hockeyn igen... och martin är på fotboll, han blev bjuden av en taxiägare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0