uppgift.

försökt lösa dessa uppgifter, blev lite smartare. men det är fortfarande två uppgifter jag inte löst, och den ena av dem har jag inte ens skrivit nått på.. och den andra har jag svamlat ihop nått, tror det är något på g där... och så var det den tredje uppgiften och den har jag inte löst d-delen... ska bli spännande imorgon och få se vilken man får redovisa... den jag inte skrivit nått på kommer jag vägra i alla fall.. och den andra svamlet får jag se imorgon om jag redovisar eller inte...... hoppas i alla fall att jag får redovisa nån uppgift som jag gjort....

nu ska jag läsa lite text i boken, som jag inte riktigt gjort *oops*.. men sist skrapade jag ihop tillräckligt så jag hoppas att jag gör det denna gång oxå.. annars har jag den gången jag skrapade ihop åtta rätt på.. det är min backup-plan, som sist.. men då behövde jag den inte........

nää, god natt var det... börjar tidigt och måste gå tidigt till skolan....... *suck*............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0