helgen.

haft ont i magen i två dagar nu, är lite bättre idag.. gör så ont när jag går, på höger sida.. om man trycker med handen känns det lite bättre men hur kul är det att gå så???

igår på bowlade martin, jag avstod pga ovanstående.. eftersom jag är högerhänt finns det en möjlighet att det blir värre känns det som... efter bowlandet så spenderades kvällen hos tessan fredde med tacos, film och tv-spel.. idag så minigolfade martin, jag förde protokoll.. sen så grillade vi hos hoffa toffa, muma blev det...

hoppas att det blir bättre i magen, men det var lite bättre idag så det lär bli bättre imorgon oxå. hoppas vi på... så svårt att gå, man går som en snigel...

nu tror jag att jag ska hoppa till sängs, är trött efter dagen. fast jag i princip inget gjort. men i och för sig så fick jag inte min eftermiddagsvila idag....

God Natt, var det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0