filen.

imorgon är det skola igen, med "läxförhör"... och uppgifter, och det är tre stycken uppgifter jag inte har löst och de verkar omöjliga.. den ena har jag löst, a&b men inte c&d&e. har ett hum hur jag ska göra på c men hittar ingen bra formel till detta... *suck*.... den andra uppgiften började oxå med men efter en timmes grällande med siffrorna gav jag upp, och den sista uppgiften är det bara massa text på som säger ingenting, typ... jag hopppas verkligen inte att jag kommer få redovisa nån av dessa uppgifter, för redovisa vet jag att jag kommer få göra.. fick inte göra det sist, och nu så fattas det folk oxå på lektionen så jag KOMMER få redovisa... vad ska man säga om man inte klarat uppgiften då??? för jag har försökt med alla dessa tre, typ lagt ner fyra timmar på dem och inte lyckas löst dem.. jag måste helt enkelt vara dum i huvudet...

det är en sån dag idag.. ingen bra dag.... allt går åt skogen och råga på allt så insåg jag nu att det inte finns nån mat man kan göra heller.. så fil är mitt levebröd idag, inge bra jag vet..men bättre än ingenting i alla fall... jag får hoppas på att martin ringer och fråga om jag ätit, och han kan fixa nått... men han lär väl inte vilja prata med mig, eller så törs han nog inte ringa för att ev bli utskälld för något idiotiskt... mitt humör är verkligen inte på topp idag.. jag håller mig till min lilla värld för att inte orsaka tredje världskriget eller nått annan olämpligt...

hoppas morgon dagen blir bättre, då är det i alla fall hockey :) fast om jag känner mitt humör rätt så pågår detta i nån dag för att sedan vända... det är tur att man får smörgåstårta på söndag *längtar* tills dess borde humöret bli bra igen.. fast det lär inte bli bättre av att vara där heller.. man blir något less på allt tas om och om igen, minst tre gånger ska en sak berättas.... men men, som sagt hoppas humöret blir något bättre i alla fall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0