vagn?

jag kanske har hittat en vagn på blocket.. men med min tur så är den borta imorgon.. martin lär tycka att den är dyr, som vanligt.. och de "billiga" vagnarna är såååååååååååååååååååååååå fula och absolut inget jag vill ha, som han tycker att jag ska ha.... fast i och för sig så har han inte suttit och kollat heller... ska visa han denna sen, i alla fall lämna sidan uppe..

en sak som jag inte gillar med den är att det är lufthjul, ser så ut på bilden i alla fall.. det står kullagerhjul, det är det enda som står om hjulen... en positiv sak är att den bara är använd i två veckor, sen står det pga byte till mindra vagn... så det blir väl oxå en nackdel, den verkar stor då.... och stor korg under är det, färgen är choklad... men det står inget om vikt, och ett forum jag läste så tyckte nån att den vägde mycket men inte nån annan.. så tyckte även någon annan att vagnen var det enda som fick plats i bilen, så det är oxå negativt...

men det kanske värt att åka och kolla på den i alla fall, om den nu finns kvar tills imorgon..... då får man svar på mina frågor i alla fall.... de braiga vagnarna försvinner på en gång från blocket, så mitt hopp att den är kvar är inte så stort......

nu ska jag gå och sova.. ringa martin först och säga att han ska ställa klockan.. vi ska på banken imorgon och fixa klart allt med lånet.. sen ska han på begravning och jag ska nog till mamma och busa lite med lea...

Kommentarer
Postat av: Therése P

Hej Mari. Jag har en barndomskompis som fick en pojke i december. Hon har en fin barnvagn som hon ska sälja, hon har bara användt den några gånger och hon köpte den ny. Har för mig att hon skulle ha 1400 eller nått sådant för den.

2009-05-15 @ 08:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0