välkommen.

typ ingen frukost hemma, filen som var kvar var knappt en halv tallrik.... tur att det bara är två timmar nu, har lunch mellan tolv och ett.. då ska det bli korv på macken.. och så ska jag ta ut pengar så jag slipper det efter jag slutat i skolan....

man kommer känna sig välkommen i den nya trappen, dit vi ska flytta alltså... en kompis till martins mormor bor i samma trapp, och hon längtar tills vi flyttar in.. hon vill se våra katter, och så är hon barnkär men har inga barn själv... ska bli lite roligt :)

nu ska jag göra mig klar inför jag ska gå... packa handväskan, orkar inte ta ryggsäcken... får packa ner pennskrinet och lite papper så går allt bra.. det är inte loggbokskrav på denna kurs, som det är i alla andra fysikkurser. få se om vi behöver skriva labbrapport, vilket jag inte tror.. den här kursen har slutat gått för lääänge sen, och vi labbar nu??? men det hänger väl på att mikroskopet gick sönder, och tog lång tid att få reservdelar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0