birsta.

idag var vi i birsta. var på barnenshus och köpte lite presenter. fast det är lite som saknas ändå. lite roligt godis till de små. sånt där konstigt och roligt som man själv fick som barn.. sen var vi på media markt och köpte en blueray-film.. vi var även in på willys där vi köpte blöjor och våtserveter. de hade på willys 4 stycken förpackningar libero våtserveter för inte så mycket pengar. så de köpte vi. och på blöjorna hittade jag rabattcheckar, 25 kr på libero och så gick jag "bort" på pampers och kollade och de hade 20 kr rabatt så det blev ett sånt paket oxå...

pampers-paket lämnade jag hos mamma. hon ska ha edwin fredag-lördag till veckan, och jag har ingen aning om hur mycket blöjor det går åt. fast jag tror aldrig ett paket, det brukar räcka typ en vecka.. men jag tar med mig det som blir kvar hem på lördagen. så nu behöver jag inte tänka på blöjor på fredag när jag ska packa. vällingen och flaskan är väl det viktigaste som är kvar... på fredag ska jag nämligen på fest hos tessan. ska bli roligt :) martin ska jobba, så mamma får passa edwin. fast det tycker hon nog inte är så jobbigt, hoppas jag ;)

jag har sett reklamen på nya lips nu. och hjälp vad jag vill ha det.. martin fixade det förrut men det funkade inte på vårt xbox. så jag ska köpa det. kanske inte nu, men senare nån gång. eftersom man har ettan orginal vill man ha den andra oxå orginal. det kostar bara 399 kr, eftersom jag redan har mikarna... få se när det blir inhandlat....

nu ska jag testa och ladda in lite koder till liberos hemsida. men det lär inte funka så jag får väl maila de IGEN.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0