gott.

tror jag aldrig har ätit så god lasagne som jag åt idag hos elisabet. till efterrätt fick vi jordgubbspaj, den var oxå muma..

nu sitter jag med en huvudvärk, och väntar på att edwin ska vakna. det är matdax.. tänkte väcka han om han fortfarande sover efter detta. ska borsta tänderna först och göra mig sängklar innan jag väcker han..

har labb på fredag såg jag. ska komma ihåg att fråga mamma om hon kan ha edwin nån timme. annars får man lösa det på nått annat vis. lite besvärligt att ta med han på labb eftersom det bland annat används kemikalier som inte är så vänliga.. men det löser sig. hon får följa med om det inte löser sig. för jag måste på skolan..

nää, nu ska jag göra mig sängklar sedan ska jag väcka edwin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0