huvudvärk.

jag förstår inte min huvudvärk vill inte ge med sig. om det inte blir nu så blir det imorgon, att vi ska på apoteket och köpa dessa järntabletter. få då se om huvudvärken kommer ge med sig. fast jag tror att huvudvärken kommer från nacken oxå. så det är från två "problem".. vi får se om järntabletterna hjälper i alla fall. man kanske ska ta nåra droppar från edwins järn. och de ger fläkar på kläderna. han har två pyjamaser och en body som det har "förstört", även ett antal små handdukar. fast på dem gör det inte så mycket....

nu ska jag plocka upp tvätten. är precis klar i tvättstugan. även att vi skulle behöva den igen för alla vinterjackor men det finns typ ingen tid :(

tvätten var det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0