kod.

var på bvc i tisdags och den edwin väger nu 3505 gram och är 51 lång :) sen var jag på mvc och det gick oxå bra. bm sa att hon blev lite chockad när hon kom tillbaka från semstern, att edwin då hade kommit ut.. på mvc så tog de lite blod från mitt finger och det visade sig att jag har järnbrist/blodbrist. bm sa att jag skulle ta en tablett om jag kände mig trött om jag hade.. men jag har inga tabletter. och så pratade vi inge mer om de.. så jag tänkte gå på apoteket och handla, har ingen aning om det behövs recept eller inte?? mitt värde låg på 111 och för gravida är den lägre nivån på 117, bm visste hur det ska vara för icke gravida.. jag kollade upp det när jag kom och det ska vara mellan 120-130.. så brist har jag.. inte konstigt man varit trött och almänt slö. fast så ska det väl vara oxå.?.

sen i tisdags så åt jag min födelsedagslunch med lisbeth. så gott, muma :) så jag åkte fram och tillbaka till stan den dagen, som en jojo helt enkelt.. och även i tisdags kom xboxet :) så nu i helgen ska vi flascha det...

måste säga att martins mobil kom i måndags oxå. eller vi var in och tänkte säga att vi går till allmäna reklationsnämden. och så fick han telefonen, behövd einte ens näma det.. även att telefonen kom på fredagen.. de är helt knäppa där.................

även att lambi svarade på mitt mail och sa att jag skulle skicka koden på mailen så skulle de fixa det den vägen.. jag gjorde så och dagen efter det fick jag ett nytt mail. och där stod det att de satt in 100 poäng på mitt konto :) även att blöjpaket vi köper, storlek ett, är värt 50 poäng. om jag förstår allt rätt.. jag klagar inte ;)

nu en hungrig liten bäbis som kallar på mig..

Kommentarer
Postat av: Jenny H Sagas mamma

NIFEREX heter järntabletten dom rekommenderar. Fråga på Apoteket! Kram Jenny

2009-10-12 @ 14:12:54
URL: http://sharontate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0