stan.

idag blev det stan med mamma och lea. mötte upp dem på kulturmagasinet, där det lästes böcker.. sedan gick vi runt på stan. mamma letade en mössa och jag fördrev tiden.. lea höll i vagnen nästintill hela tiden och edwin sov.. innan vi åkte hem så var vi på mcdonalds och åt mat, och så handlade jag lite på ica esplanad. mat till edwin och världens godaste ballerina till mig ;) med peppakakssmak, muma...

undra hur länge den lille kommer vara vaken nu. han har sovit så gott som sedan elva imorse tills vi kom vid fem. med undantag från ett mål mat vid halv ett, och så vaknade han till några gånger på stan men somnade om i sin sköna vagn.. så han lär vara vaken tills elva-tolv målet, om jag känner han rätt... just nu så ligger han under babygymet, han blev less att sitta i baby-sittern..

ska väl försöka roan han lite så han kanske bli lite trött lite tidigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0