tävling.

han slukade i sig typ allt av ökning igår. han lämnade typ 10 ml kvar, och de skulle han nog oxå sluka i sig. om jag inte hade tagit bort flaskan ur munnen på han, för sedan ville han inte ha mer..

men min önskan gick inte in. han vaknde kvart i tre och ville ha mat. vilket han fick, men jag gick ner på hans gamla mängd. och det var nog tur de två senaste målen har han lämnat lite kvar i botten..

idag måste vi på apoteket. måste ha dessa järntabletter. sedan funderar jag på att hämta ut all receptbelagd medicin.. vi får se vad plånboken säger. både min och martins ;)

nu ska jag ta nå frukost att äta. sen så ska jag tävla, men alla checkar försvinner fortare än fortast... det är pappas jobb som arrangerar en tävling, så kan man vinna 300 kr. och de ger ut tio checkar var tionde minut, från olika smarbetspartner.. jag har än så länge inte lyckats fått nån, suck.. skulle sitta fint med en från typ coop eller nått. fast vilken som helst skulle sitta fint i min ficka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0