trött.

imorgon eller fredag ska vi handla åt martins mormor. jag hoppas på imorgon, för att få nått att göra.. men det har ingen betydelse. hon ska i alla fall bjuda på köttfärsbiffar den dagen vi ska handla åt henne.. det var rätt länge sen man fick det hos henne. det är nog rätt så länge sen vi handlade åt henne oxå. vi har inte handlat å henne på två månader. låg inne på sjukhuset då.. men nu i veckan blir det... vilken dag det blir hänger på om hon får skjuts till att vaccinera sig på torsdagen eller fredagen... hon ska vaccineras mot svininfluensan. jag är tyst om detta. vi får se hur det går....

min lille pojke somnade för en timme sen efter att inte sovit något förrän elva imorse.. så han var lite övertrött.. fick sitta med han tills han somnade, det gick inte att lägga han i sängen i vaket tillstånd. då blev det gnäll.. men snart ska han äta igen, så då vaknar han..

själv är man trött. vill att klockan ska gå lite mer så man kan få gå och sova.. jag tror jag ska fördriva tiden med att ta en muffins ;) nu gnälls det i sovrummet oxå, fast det är typ en timme kvar tills mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0