trött.

de senaste dagarna har jag varit trött.. förstår inte. varit hemma en vecka och efter en veckas tid kommer tröttheten, det kanske är rätt normalt. man tar på reserverna innan, kanske... känner sig liksom lite halvt borta och inte många ord kommer från min mun.. få se om det blir lite bättre när man fått mat i magen, och kanske nått sött efter det ;)

måste säga att mitt blodtryck är perfekt. tog det igår på sjukhuset och då visade det 130/70 utan vila.. behövde inte ens vila :) det blev bestämt att jag ska inte äta nå mer medicin och komma tillbaka om 1-2 veckor. ska boka tid själv, måste ha nån som kan vara med edwin under tiden. så martins schema måste kollas först och främst...

läkaren frågade även om jag undrade nått, det var den läkaren som gjorde mitt snitt, och jag frågade hur stor chansen är att få havandeskapsförgiftning nästa gång, om det blir en nästa gång... chansen ökar i alla fall, men troligtvis så får jag den senare typ vecka 37-38. och kan då få en normal förlossning och skickas hem som vanligt.. min havandeskapsförgiftning som jag hade räknas som en tidig havandskapsförgiftning eftersom han förlöstes i vecka 33+1.. och från vecka 34 är det en normal, eller vad jag ska säga...

jag påpekade att mitt blodtryckt varit bra sen de tog ut edwin och då sa hon att man brukar säga från när moderkakan försvinner.. och jag kom då på att det är den det är fel på.

Nu är maten klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0