birsta idag.

idag blir det birsta med kusin anna och charlie :)

hon ska hämta upp mig med hennes bil, vid elva. och det är rätt svårt att föreställa sig att två stycken barnvagnar får plats i den. men det går, sist i alla fall.. man kan väl tacka lite att hon har en sån liten vagn med tre hjul och väldigt slimad.. så barna sitter bak i varsin bilstol, såg så himla roligt ut sist :P

väl i birsta ska jag fortsätta min jakt på en filt till barnvagnen. en väldigt mjuk nalle till edwin. och såna där grejer till selet i barnvagnen. och så ska jag kolla vad dinglisbollen kostar på barnens hus. jag tror vi börjar med barnenshus och går sedan in i birsta city. vi får nog se hur det blir med allt..

även att det troligtvis inte blir nå grillning på fredag. då kunde jag och edwin likaväl åka till brudsjön och se fyrverkerierna, och äta tårta osv.. men en känsla av att det inte kommer gå att lösa på något sätt så vi blir nog hemma. men ingen barnvakt behövs till han i alla fall. vi ska tacka nej, eller snarare säga att det inte behövs.. jag är inge sugen på att dricka i alla fall, så då kan jag och edwin vara med till en början. för att sedan gå hem och göra något annat...

Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~~Bf bebis 100718~

Eller hur :D Super! Ska vi kanske ses nått till veckan?

2010-04-29 @ 10:02:57
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0