idag.

antingen börjar jag bli förkyld eller så är det pollen som kommer smygandes.??. men troligtvis en förkyldning.. eftersom min hals är rödare än rödast. och den klias. och den ena näsan är täppt. rinner lite när den känner för det.. jag hoppas verkligen inte att det blir värre med näsan.. halsen kan inte bli så mycket värre, tappa rösten är det enda. och det vill jag inte heller....

idag for vi till birsta och handlade kattmat och pellets. och så handlade vi på ica maxi. köpte 8 månaders välling, sisådär 30 liter. har en påse 6 månaders kvar.. tänk att edwin blir 8 månader på måndag. tänk vad tiden går fort...

efter handlandet for vi hem. och grillade :P muma. kom precis på nu att grillen fortfarnade står ute. om ingen tagit den bara.. men vi ställde den precis vid vår balkong. så den bör vara kvar... sedan var vi till galtström och kollade läget. och hjälp vad mycket vatten. speciellt på vårt gäddställe.. sist men inte minst var vi till hofling och kollade på film. men edwin blev trött och grining så martin fick skjutsa hem oss. så när han kom tillbaka skulle de se på en till film..

imorgon blir det tapetsering. fast inte för min ich edwins del. vi håller oss till sovrummet som vanligt.. jag ska väl till mamma och hjälpa henne oxå med examensarbetet. edwin får väl följa med dit. vill inte lämna han hemma när de ska tapetsera. vill verkligen att det blir klart imorgon..

nu ska jag snyta mig och sova. kolla på ett päron till farsa som går på sexan. men lär väl somna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0